уторак, 6. новембар 2012.

oslikavanje kamenja

Jedan odlazak na selo je promenio sve.Setajuci po dvoristu ugledah gomilu kamencica.Hmmm... sa ovim bi se moglo nesto uraditi.Izabrah nasumicno par komada i stavih ih u kola.Posle nekoliko nedelja sedeci na terasi na +40C odlucih da kamencici dobiju svoje novo lice.Moj prvi poduhvat ovakve vrste...pa i ne izgleda tako lose.
Hram Sv.Save
pocetak gradnje hrama 1936.god.
Hram Sv.Save na Vracaru.Hram je lako nastao na ovom kamenu takoreci ideja se odmah stvorila ali nisam znala sta cu sa stranama kamena, delovao mi je prazno.Pa resih sa jedne strane da pise "Vracar"gde se i nalazi a sa druge 1936.god. kao pocetak gradnje hrama.
Verovali ili ne ovaj kamen je zavrsio daleko,u Londonu,kao poklon mojoj rodjaki Goci.Iskreno nisam verovala da ce nositi kamen sa sobom,za neke je to totalna budalastina ali je ona to ucinila.:)



A ovaj muzicki kamen je poklonjen tetkinom malom virtuozu ciji mini koncert mozete pogledati ovde

http://www.youtube.com/watch?v=xiJnfr8JXTo
http://www.youtube.com/watch?v=w57XYplUTx4 

                  krompirova zlatica i neka cudna buba         






krompirova zlatica
Ne znam ni sama kako dodjoh na ideju da ovo bude "krompirova zlatica"ali je na kraju to i postala,svidela mi se.Sto ne mogu reci za ovu drugu bubicu koja je trebala da bude jedna lepa "bubamara" ali u nedostatku boje pretvori se u neku strasnu bubu.Ali i to se desava.Gresku cemo ispraviti,uskoro.
sareni som
Kada sam videla ovaj kamen nekako mi je imao oblik ribe,zato i resih da postane prava riba.Malo sam se zanela sa sto boja i sljokicama radeci u polumraku,slucajno mu nacrtah velika usta,pa su dosla nekako kao brkovi.U tom trenutku mi se ucinilo da lici na soma,ha,ha da bice som!!!I tako ovaj kamencic nazvah "Moj sareni som".

Kamencic koji je prvi dobio svoje novo lice "pcelica"mada smo ga Ana i ja prekrstile u bumbara zbog pesmice "zakleo se bumbar". :)

Нема коментара:

Постави коментар